KUNICOM handel.
                                           Úw partner voor bouw en terreininrichting.

Kantooradres

Almaatsweg 11
7856 TJ Benneveld

 

0591 362515
06 25228011



Veel gestelde vragen:

 

Kan ik zonder e-mail bestellen?

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn woonadres laten leveren?

Krijg ik nog toeslag op genoemde prijzen?

Ontvang ik een factuur?

Ontvang ik een orderbevestiging?

Krijg ik bericht wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Waarom zou ik bij Kunicom kopen?

Hoe kan ik betalen?

Hoe is de verzending geregeld?

Kan ik korting krijgen?

Kan ik de goederen retour zenden?

Hoe kan ik bestellen?

 

Staat uw vraag er niet bij?
Stel dan uw vraag via het contactformulier, bel tijdens kantooruren 06-25228011 / 0591-362515, of stuur een fax naar 0591-367475.

 

 

 
Kan ik zonder e-mail bestellen?

Natuurlijk, u kunt uw bestelling telefonisch doorgeven tijdens kantooruren 06-25228011 of 0591-362515.

 

 

 
Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn woonadres laten leveren?
Natuurlijk, u kunt op het contactformulier aangeven waar de bestelling afgeleverd kan worden.

 

 

 
Krijg ik nog een toeslag op de genoemde prijzen?

Nee, het totaalbedrag is inclusief btw.
De verzendkosten zijn inclusief of worden automatisch bij de bestelling berekend.

Voor bezorging op de Waddeneilanden en in Zeeland kunnen andere tarieven gelden.

 

 

 
Ontvang ik een factuur?
 
Ja, deze wordt per e-mail of per post naar u verzonden. 

 

 
Ontvang ik een orderbevestiging

Uw bestelling wordt per e-mail of per post bevestigd.

  

 

 
Krijg ik bericht wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Van de leveringen die per post verzonden worden krijgt u geen bericht. We streven er naar dit binnen 7 werkdagen te realiseren.
Bij bestellingen met een groter volume dan brievenbuspost wordt er altijd contact met u opgenomen om de planning van de levering aan u mee te delen.

 

 

 
Waarom zou ik bij Kunicom kopen? 
Kunicom heeft :

  • een groot assortiment kwaliteitsproducten
  • snelle levering
  • veilige betaal- en verzendmethodes
  • persoonlijke aanpak

 

 

 
Hoe kan ik betalen?

  • via I-DEAL, online , veilig en kostenloos betalen
  • vooraf per bank naar rekeningnummer NL54rabo0133352161
  • onder rembours (kosten € 50,00 extra en aanbetaling in overleg)

 

 
 

Hoe is de verzending geregeld?
Goederen groter dan brievenbuspost worden van de openbare weg geleverd met een vrachtauto van max. 18 meter lengte (gewicht 50 ton).

Het is altijd ter beoordeling van de chauffeur of gelost kan worden op de plek die u aangeeft.
Indien nodig dient de klant zelf te zorgen voor vergunning van de gemeente voor het plaatsen van goederen aan de openbare weg.

 

 

 
Kan ik korting krijgen?

Bij grote bestellingen: neem altijd contact op, we maken een passende offerte voor u.

 

 

 
Kan ik goederen retour zenden?
 

Ja, mocht u besluiten de goederen (uitgezonderd maatwerk) niet te willen houden, dan kunt u deze binnen 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Echter, bij retourzending zijn de kosten van het transport voor rekening van de klant.

Na ontvangst van de goederen zal het volledige orderbedrag incl. verzendkosten binnen 5 werkdagen worden teruggestort op uw rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kunicom.nl

 

 

 
Hoe kan ik bestellen?

In de winkel wordt u door een menu geleid, het wijst zich vanzelf.
Komt u toch problemen tegen, neem altijd contact met ons op.

 

 

Kunicom wenst u veel winkelplezier!